Ez a weboldal sütiket használ. Amennyiben ennek tudatában továbbra is használja a weboldalt, abban az esetben automatikusan egyetért a sütik használatával.

A
Kód:
EAP52070
EAN (vonalkód):
5030931125263
Karton / Darabszám:
30
Súly:
0.07 kg
Térfogat:
0.34 l
Gyártó:
Electronic Arts





Paraméter Leírás
PEGI 16
Eloszlás típusa dobozos

Az Electronic Arts Inc.

által kiadott játék.

Elkészítő stúdió: EA Vancouver

Az online játékosok száma: 1-2

Offline játékosok száma: 1-2

Termékleírás

Az EA EA SPORTS™ UFC® 5 a lehető legközelebb áll a valósághoz. A Frostbite™ motor fejlett renderelési képességeinek köszönhetően kedvenc harcosaid és harcosaid páratlan élethűségű képmását élvezheted, amelyet a környezet fokozott hűsége egészít ki, így érdemes lesz belépniük az Octagonba. A teljesen új, autentikus ütésrendszer valósághű intenzitást és stratégiát hoz a harcokba, mivel az ütések és rúgások befolyásolhatják a mozgékonyságot, a védekezőképességet vagy az állóképességet. Ha túl sok ütést kapsz, az orvos véget vethet a küzdelemnek. A földharc szerelmesei számára új, átmeneteken alapuló behódolásokat kínálunk, amelyek minden eddiginél gördülékenyebbé és valósághűbbé teszik a birkózást. Ha pedig szereted megcsodálni a teljesítményedet, az új filmszerű kiütéses visszajátszások teljes pompájában örökítik meg a végső akciót. A UFC 5 minden hónapban új tartalmat kap a Fight Week eseményeihez, a valós UFC-akciókon alapuló funkciókhoz és kihívásokhoz. Az alteregók pedig minden hónapban új verziókat kínálnak kedvenc harcosaidnak és harcosaidnak. Hozd haza a verekedős játékok következő evolúcióját a UFC 5 formájában.

Szokásos kiadás

Megrendelheted* az EA SPORTS™ UFC® 5 Standard Editiont, és megkapod:

  • 2 alteregó (Alexander Volkanovski, Valentina Shevchenko)
  • 30. évfordulós szett (négy további darab)
  • Karrier online XP utalványok (5×)
  • Muhammad Ali

Real Strike System

Miről szól a küzdelem az MMA-ban? Arról, hogy mi forog kockán, a technikáról, a drámáról és az egyes pillanatok tiszta valóságáról. Az UFC 5 pontosan ezt örökíti meg minden eddiginél hitelesebb részletességgel. Ezt a következő generációs grafikai fejlesztésekkel éri el, amelyek realisztikusabbá teszik a játék animációit, a sebesítési rendszerrel, amely egyesíti a harc brutalitását és stratégiai jellegét, valamint a játékrendszer frissítéseivel, amelyek még simábbá és élethűbbé teszik az akciót.

Autentikus sebzés

A sebek, zúzódások és duzzanatok pontos helyeken jönnek létre az ellenfelednek vagy saját magadnak a játékban okozott sérülések alapján. Egy harcos több mint 64 000 különböző arcsérülést szenvedhet el. Minden sérülés az eddigi legrészletesebben van megjelenítve, és valóban hatással van a karakter képességeire. Ha például egy ellenfél szemöldökén szakadást okozol, a kiáramló vér hatással lesz a látására, így intenzívebben támadhatod meg, mivel nem látja a beérkező ütéseket. Az orrba mért ütés megnehezíti az ellenfeled légzését, és lelassítja az állóképességük helyreállítását.
Ha túl sok rúgást mérsz a vádlidra, a karaktered sántítani kezd, és csökken a mozgékonysága. A hiteles sebzés a stratégiai lehetőségek teljesen új szintjét adja a harcban.

Orvosi vizsgálat és harcmegszakítás

A hiteles sebzés hiteles következményekkel jár. Ha egy játékos jelentős sérülést szenved, például eltörik az orra vagy bedagad a szeme, a bíró közbeléphet, megállíthatja a küzdelmet, és a ringben álló orvos megvizsgálhatja. Ha a játékos nem képes taktikát váltani és megvédeni a sérült testrészt a további ütésektől, az orvos, akárcsak a valódi Octagonban, megállíthatja a küzdelmet. Ez több stratégiai lehetőséget ad a játékosoknak, hogy
a mérkőzések sikeréhez vagy elvesztéséhez.

ÚJ REAKCIÓK AZ ÜTÉSEKRE ÉS BEJELENTÉSEKRE

Az előrelépés ezen a területen jelentős. Az UFC 5 teljesen új animációkat hoz a megsemmisítő könyökütésekhez, támadásokhoz
pörgésekből és még több ököllel, lábbal, térddel és könyökkel végrehajtott ütésekhez vagy rúgásokhoz. Emellett látványos új animációk reprodukálják a legjobb profi kickboxolók harcstílusát, új módokat adva a harcra és az ütések bevetésére. Emellett az új animációk és a reakciófizika biztosítja, hogy szó szerint érezd minden egyes tiszta ütés hatását.

TÖLTÉS ALATT

Az új, sima alávetés funkció a meglévő karos és földi fojtórendszer újratervezett kiterjesztése, gyorsabb animációkkal és minijátékok nélkül. A kezdők kihasználhatják a földharcot segítő rendszer előnyeit, míg a tapasztalt veteránok a lehetőségek széles skáláját fedezhetik fel. Az új behódolások gördülékenyebben futnak, és összességében a földharc sokkal hitelesebb, hogy kielégítő pillanatokat szerezzen a harcosnak, aki karokat ad vagy fojtogat.

ENGINE FROSTBITE

Az EA SPORTS UFC-sorozat most először fut majd a Frostbite™ motoron, amely páratlan grafikai fejlesztéseket biztosít a konzoljátékok számára. Legyen szó dinamikus világításról, újratervezett élethű karakterábrázolásról, valósághű hajszálakról vagy ruházati animációkról, a Frostbite szinte valósághűen tálalja az Octagonban zajló akciót.

FILM OPPOSITE KNOCKOUTS

A UFC látványvilágának jelentős fejlesztései a legjobban a K.O. teljesen új és innovatív filmes visszajátszásaiban mutatkoznak meg. A Frotsbite motor erejének köszönhetően a játékosok mostantól lenyűgözően élethű részletességgel követhetik vissza a döntő ütéseket. A rendkívül lassított felvételnek köszönhetően
kamerának és a filmes szintű megvilágításnak köszönhetően a mérkőzést lezáró ütések felvételei sokkal hitelesebbnek és esztétikusabbnak tűnnek. A folyó vér és a zúzott hús a pusztító kiütést műalkotássá varázsolja.

BUNYOLÓK ÖSSZEFOGLALÓJA

A Frostbite motornak és a jelentős világítási és renderelési fejlesztéseknek köszönhetően, amelyek olyan dolgokat tartalmaznak, mint a bőr- és szemárnyékolás, hajszálak, frissített harcos szomatotípusok és élvonalbeli arcgrimasz-animációk, a híres és népszerű harcosok olyan jól néznek ki, mint még soha.

Az eddigiekhez hasonlóan.

VIZUÁLIS HATÁSOK

Az ütéshatásról szól minden. A továbbfejlesztett hűségnek köszönhetően mostantól minden egyes ütésed teljesen hiteles formában jelenik meg a harcos arcán vagy testén, amitől fájdalmas grimaszokat fogsz vágni. Ráadásul az új folyadék- és részecskefizikai rendszereknek köszönhetően a vér és az izzadság pont úgy fröcsög, mint a valódi küzdelmekben az Octagonban.

AUTHENTIKUS PÁRBAJNOKSÁGI BEFEJEZÉSEK

Az újonnan hozzáadott döntetlenektől kezdve az offline és online küzdelmeknél egyaránt, egészen a bíró által a földön fekvő harcos további sérüléseitől valósidejűen megszakítható küzdelmek megállításának módozataiig, az UFC 5 még több és hitelesebb módját kínálja a küzdelmek befejezésének.

ÚJ JÁTÉKBAN KINEMATIKUS SZÍNHÁZAK

Karakteres ringközelítések, lélegzetelállító kiütések és minden, ami ezzel jár. A Frostbite új filmes pillanatokat kínál, amelyekben a harcosok megjelenésének részletgazdagságának és hűségének köszönhetően úgy érezheted magad, mintha egy teltházas arénában lennél. Az üvöltő tömegtől Bruce Buffer ikonikus bevezetőjéig a játék megújult mozgóképei az izgalom, a hitelesség és az elmélyülés teljesen új szintjét hozzák el a UFC 5-ben.

JÁTÉKMÓDOK

HARC HÉT

Az UFC 5 jelentősen gazdagabb élményt nyújt a UFC rajongóknak, és erre nincs is jobb példa, mint a Fight Week eseményeken belüli teljesen új kihívások, funkciók és tartalmak, ahol a játékbeli tartalmak soha nem látott módon kapcsolódnak a valós UFC eseményekhez.

Még soha nem látott módon kapcsolódnak a játékbeli tartalmak a valódi UFC eseményekhez.

 

Fight Week kihívások

A közelgő nagy UFC eseményt megelőző és követő héten a játékosok hozzáférhetnek
korlátozott idejű heti kihívásokhoz. Ezeken a kihívásokon az eseményhez kapcsolódó jutalmakat oldhatnak fel, többek között új Alter Egókat, fiktív harcosok által létrehozott tárgyakat, profil testreszabási elemeket és harcos-emotékat.

Fight Picks

A valódi UFC-meccsek előtt a játékosok mostantól minden PPV főmérkőzésének eredményét kiválaszthatják. A játékosok a tippjeik alapján automatikusan össze lesznek párosítva az egyes Fight Picks-ekkel, és egyéni ranglisták is elérhetőek a barátok számára. Az esemény után a legjobban rangsorolt játékosok UFC érméket kapnak.

Fight Week szerződések

A Fight Week Contracts révén a játékosok napi ajánlatokat szerezhetnek
AI ellenfelek elleni mérkőzésekre előre meghatározott játékparaméterekkel. A részvételért és a győzelemért játékbeli valutát szerezhetnek, a szerződések nehézsége pedig a hét folyamán növekszik. A győzelmekről, vereségekről és a csaták befejezéséről a szerződések fülön készül egy összefoglaló.

PÉNZ ÉS JUTALOM

Alter Egos

Az új Alter Egókkal kedvenc harcosaidat játszhatod el, akik valósághű külsővel és tulajdonságokkal rendelkeznek, hiteles, karrierjüket meghatározó pillanatokban (pl. egy harcos ikonikus UFC debütálása, címvédés stb.). Az Alter Egos csak a UFC 5-ben található meg.

Bokszkártya

Játszva előre meghatározott jutalmakat szerezhetsz a játékon belüli valuta, profil testreszabási tárgyak, fiktív harcos által létrehozott tárgyak és Alter Egók formájában. Ezen kívül a profilkihívások teljesítéséért tapasztalatot is szerezhetsz, ami növeli a Punch Cardod potenciális jutalomkapacitását.

ON-LINE KARÁRIAMÓD

A játékosok kérték ezt, és mi válaszolunk rá. Az online karrier magában foglalja a képzettségi szintek szerinti mérkőzéseket, a divíziós előrelépést és a négy divízióra kiterjedő címmeccseket. A játékosok minden divízióban különböző létrehozott harcosokkal mérkőzhetnek meg, számos testreszabott karaktert és kitalált pankrátort bemutatva.

Online harcosok fejlesztése

Az online karriered során a mérkőzések teljesítéséért Evolúciós pontokat kapsz, amelyeket a létrehozott harcos tulajdonságainak, mozdulatainak és előnyeinek fejlesztésére használhatsz fel. Amint a játékos eléri egy harcos maximális szintjét, az adott harcos tekintélyessé válik, és az evolúciója visszaáll a kiindulási pontra. Ezzel egyidejűleg azonban megemeli a szinthatárt, és hozzáférést biztosít további mozdulatokhoz és perkekhez.

Bónuszok az XP-hez

Az XP-bónuszok korlátozott ideig növelik az evolúciós pontok megszerzésének sebességét az online karrier meccsei során. A bónuszok játékbeli jutalmakként szerezhetők meg, így a játékosok extra motivációt kapnak az Octagonhoz való csatlakozáshoz.

KARÉRTÉKELÉS

A karriermód vadonatúj bevezetést kapott. Ismét Davis edzővel indulhatsz útnak a UFC-karriered során, új filmjelenetekkel, helyszínekkel és a versenybe való belépés külön hangsúlyt kap. A továbbfejlesztett edzőtáborok lehetővé teszik a játékosok számára, hogy szimulálják az edzési folyamatot, és a sparringgyakorlatok segítségével gyorsabban elérjék a csúcsformát és a harci elkötelezettséget. A sparring edzésekhez kihíváscsomagok is tartoznak majd, amelyekért a játékosok a teljesített kihívások száma alapján minősítést kapnak.

ACT FIGHT NOW

A megújult, népszerű Fight Now módban számos autentikus MMA/UFC harc típus közül választhatsz, mint például a Main Card, Main Event, Championship, Backyard és Kumite.

Játékstílusok

A játékosok mostantól minden játékmódban testre szabhatják az általuk preferált egyéni játékstílusokat. Tisztán saját magad döntheted el, hogy szimulációs módban szeretnél-e játszani, amely valós idejű meneteket, megnövelt sebzést és állóképesség-csökkenést alkalmaz a hiteles harc utánzása érdekében, vagy Knockout módban, ahol az életerő regeneráció "kikapcsolva" és korlátlan állóképességgel, beleértve a kettő kombinációját is, vagy Stand and Bang módban, ahol csak a kezeddel harcolhatsz.

*A feltételek és korlátozások érvényesek.Bővebb információért látogass el a https://www.ea.com/games/ufc/ufc-5/offer-disclaimers oldalra.



A termékhez még nem érkezett hozzászólás, legyen Ön az első.