Előrendelések
1. Az előrendelés a végső fogyasztó általi megrendelés a termék kiadásának dátuma előtt.
2. Az üzleti partnerek kötelessége rendszeresen, hetente egyszer összefoglaló jelentést küldeni az előrendelések aktuális helyzetéről az összes megrendelt termékkel kapcsolatban.
3. A kiválasztott videojátékokhoz bónuszokat lehet szerezni, pl. ajándéktárgyakat. A bónuszok lehetőségéről az üzleti partnerek tájékoztatva lesznek.
4. A mellékelt bónuszok maximális mennyisége a megrendelt előrendelések számával egyenlő.
5. A bónuszok megszerzésének feltétele a marketing terv kidolgozása az adott termék előrendelésének támogatására a bónuszokat beleértve. Szó lehet pl.a bannerek elhelyezéséről az üzleti partner weboldalán, pozíció a katalógusban, elhelyezés a newsletterben, eladási event szervezése stb.
6. Az elküldött marketing terv alapján lesz az üzleti partner informálva, hogy kap-e bónuszokat, és ha kap, akkor mennyi darab áll a rendelkezésére.
7. A bónuszok megszerzése esetén, az üzleti partner köteles felmutatni a marketing terv megvalósítását pl. a katalógus beszkennelésével, web print screenelésével.
8. A bónuszok követelésére az üzleti partnernek nincs jogosultsága.