Ez a weboldal sütiket használ. Amennyiben ennek tudatában továbbra is használja a weboldalt, abban az esetben automatikusan egyetért a sütik használatával.

9. 3. 2016, újdonságok, videojáték, Wii U
 

A Nintendo örömmel jelenti be, hogy egyedi lövöldözős Wii U játékából a Splatoonból már több mint egymillió példány* kelt el a mai napig Európában, amivel együtt ez az innovatív, új IP már 3.5 millió eladott példányszámmal* büszkélkedhet világszerte és így kétségtelenül az egyik legnépszerűbb Wii U játékká nőtte ki magát.

A Splatoon szabályai egyszerűek: két négyfős csapat küzd azért, hogy a pálya minél nagyobb részét fesse be saját színével. Az internetes lövöldözős műfaj teljesen megújító alkotás több neves díjat is elnyert, köztük a Legjobb Lövöldözős Játék címet a The Game Awards 2015 keretében, a Legjobb Játék díjat a tavalyi British Academy Children’s Awards rendezvényen, illetve számos jelölést és elismerést kapott az újságírók Év Játéka listáin. A játék rajongói ráadásul rendkívül lelkesek, ami a közösségi felületeken is megmutatkozik.

A Splatoon világában a „Splatfest” nevű események alkalmával a játékosoknak egy adott témákban kell állást foglalniuk, mint például kutyások vagy macskások-e, vagy ananásszal szeretik a pizzát, vagy nélküle. Miután leadták szavazatukat, hasonló beállítottságú játékosokkal csapatot alkotva kell megszerezniük és megtartaniuk az előnyt a másik oldallal szemben a 24 órás rendezvény ideje alatt. A Splatfestek házigazdái a játék saját pop ikonjai a Tintahal Testvérek, akik nemrég saját élő koncertjüket is megtartották 2016 januárjában, Japánban.

A Splatoon jól példázza a Nintendo elkötelezettségét a kulcsfontosságú címeinek megjelenés utáni támogatására. Jelszavához – „maradj friss!” – híven megjelenése óta folyamatosan új fegyverekkel, pályákkal, játékmódokkal és további tartalmakkal bővült a játék, ráadásul teljesen ingyenesen**! Ezeknek köszönhetően a játék jelenleg 16 különböző pályát és 74*** fő fegyvert tartalmaz a hatalmas Roller típustól kezdve a pontos Chargeren át, melyekkel egyik csata sem lesz ugyanolyan. Az ingyenes frissítések az elkövetkező hónapokban sem maradnak el kezdve a mától elérhetővel, mely javít a harckeresőn és a Splatfesten, míg az áprilisi frissítés már létező fegyverek izgalmasan új kombinációit mutatja majd be a „Sheldon’s Picks” keretében, így sarkallva a játékosokat új taktikák kipróbálására.

A felsorolt tartalmak mellett itt a legjobb alkalom, hogy az újoncok is becsatlakozzanak a mókába!

„A Splatoon számára az egymillió eladott példányszám elérése Európában bizonyíték rá, hogy ez a teljesen újszerű lövöldözős játék bárki számára élvezhető.” – mondta a Nintendo Európa elnöke, Satoru Shibata. „Az olyan már megjelent változatos címekkel, mint a Splatoon, a The Legend of Zelda: Twilight Princess HD és a Super Mario Maker, illetve az olyan hamarosan megjelenő játékokkal, mint a Pokkén Tournament, a Paper Mario: Color Splash és a Star Fox Zero, a Wii U páratlanul színes és exkluzív kínálattal rendelkezik.”

Egymillió eladott példányszámával Európában, számos díjával és lelkes rajongótáborával a Nintendo innovatív lövöldözős alkotása a Splatoon, továbbra sem veszít lendületéből és 2016-ban és azon túl is szórakoztatni fogja a játékosokat.

*A Nintendo belső értékesítési adatai alapján: 2015. december 31-ig számítva összesen 4.06 millió példány került leszállításra világszerte.

** Használatához Nintendo Network ID regisztráció, illetve a Nintendo Hálózati Szerződés és az Adatvédelmi Szabályzat elfogadása szükséges.

***Ez a szám tartalmazza a három fegyvert – Hero Shot Replica, Hero Roller Replica és Hero Charger Replica –, melyek kizárólag a megfelelő amiibo figura használatával előhozható amiibo Kihívások teljesítésével szerezhetők meg.


Hozzászólások


Reakció hozzáadása

Az Ön neve*
 
Az Ön e-mail címe*
   
Szöveg küldése a következő e-mail címre
A hozzászólás tartalma*
 
Spam védelem adjon be 3 karaktert a képről*:
image  
* kötelezően kitöltendő adatok


Az újdonsághoz még nem érkezett hozzászólás, legyen Ön az első.



E-mail hírlevél

Árengedmények, akciók, újdonságok? Legyen az első, ki tudomást szerez róluk. Adja meg az e-mail címét és ne hagyja ki őket.